Libre Antenne

Parce que les paroles s'envolent, les écrits restent ici.

Vous n'êtes pas identifié(e).

Annonce

#1 2019-09-23 12:18:32

toloeybucth
Téléauditeur
Inscription : 2019-09-10
Messages : 79

Om de ASICS-verklaring te ondersteunen

Nadat ik voor het eerst mijn persoonlijke on the job dit specifieke 2e tijdperk schoeisel bij de conclusie behorend bij de laatste periode had verkregen. We waren uiterst verbaasd geweest door het ontwerp ervan te gebruiken en het lijkt erop dat de industrie voor elke atleet CORRECT! Laten we beginnen met de echte technische dingen ... Dit specifieke lichtgewicht schoeisel is verkrijgbaar in een slanke 271 g om je ervan te verzekeren dat het waarschijnlijk snel gaat. Het zit vol met de typische ASICS-technologie, zoals:

Bovendien heeft het gloednieuwe ontwerp de werkelijke Asymmetric BOA Incorporated Een lijn tekenen onder Programma dat elke voet een ideale persoonsmatch en een van de vele factoren biedt We werden aanvankelijk aangetrokken door dit specifieke schoeisel. Bovendien bevat de Asics jogging-schoenen een gloednieuw DynaPanel dat zorgt voor een veel betere balans tussen de middelhoge voeten samen met een gewijzigde Atmony NYLON UPPERS om u zowel goed als geweldig te houden tijdens het werken door individuele personen!

In het begin geloofden we dat dit specifieke schoeisel ideaal zou zijn voor triatlons met behulp van het snelle BOA-vetersysteem, de monosok en het label. Werkt uit We hadden gelijk gehad! Mijn persoonlijke allereerste wedstrijd binnen dit soort aantrekkelijke kleine bedragen was van Ironman Weymouth zeventig. 3 binnen Sept, evenals voor iedereen die er op dat moment was (of hebben ervaren foto's), zult u weten hoe het klimaat op welke dag verschrikkelijk was geweest! Fris, vochtig en winderig! Toen we bij T2 aankwamen en Schoenen Adidas Campus 80S koop er bijna geen enkele sensatie meer overbleef tijdens onze vingertoppen, hadden we het geweldig gevonden om Asics Gel-Kayano 24-schoenen moeiteloos op mijn persoonlijke coaches te schuiven en naar het eigenlijke programma te gaan!

Op dat moment was mijn persoonlijke voet vochtig geweest en hadden we ons zorgen gemaakt dat dit mogelijk blaren zou kunnen veroorzaken, maar vanwege het daadwerkelijke BOA-programma dat mij persoonlijk een ideale match opleverde en ook de uiterst gezellige FlyteFoam-technologieën, was mijn persoonlijke comfortabel geweest evenals mooi ondersteund. We hebben deze zeer moeilijke wedstrijd in de vlijmscherpe afwerking behorend bij mijn persoonlijke leeftijdscategorie voltooid en persoonlijk in de allereerste locatie gewerkt vanwege dit bijzonder goed gebogen schoeisel.

Om de ASICS-verklaring te ondersteunen, was dit schoeisel ontworpen voor elke vorm van bereik. We dachten dat ik met de conventie in die schoenen zou omgaan. Het gevolg was ook dat ik in oktober op de Chester Convention Asics Gel-Quantum 90-schoenen was geabonneerd. ONLINE GAME OPNIEUW! Na het verjagen van een aantal operaties met dit display in de ontwikkeling, zoals mijn persoonlijke vijftig procentconventie van Weymouth, was ons verzekerd dat het licht, snel, comfortabel en bemoedigend was, maar de conventie is echt een divers dier, daarom kunnen deze mensen de feitelijke controle verdragen ... Program deze mensen zwakkeling misschien! We zijn de conclusiecollectie binnen twee gekomen: vijfendertig: vijftig, geweldig mijn persoonlijke PB gedurende bijna 7 minuten! Veilig om te uiten We waren gelukkig, maar hoe voelt mijn persoonlijke voet echt aan? De conventie van Chester is echt een straatafhankelijke conventie op golvende snelwegen van het land, zodat je voeten klaar zijn geweest voor elke correcte pak slaag! Ik zal echter waarheidsgetrouw aangeven welke na de zesentwintig. twee kilometer, deze mensen ervaren Asics Gel-Kayano 25 schoenen helemaal goed, evenals precies wat je verwacht na het beheren van een conventie!

Hors ligne

Pied de page des forums