Libre Antenne

Parce que les paroles s'envolent, les écrits restent ici.

Vous n'êtes pas identifié(e).

Annonce

#1 2019-08-31 10:02:54

excuo23
Auditeur
Inscription : 2019-08-31
Messages : 23

Meer kleuren volgen snel daarna

Comfort onder de voet is het beste dat ik heb gevoeld in elk Nike Epic React Flyknit Dames Nederland en ik heb de meeste van hen geprobeerd. De combinatie van schuim en lucht geeft je een stuitering die in één keer stabiel en gedempt is - iets dat ik Zoom Air gewoonlijk aanbeveel.

Na de schoen in september officieel te hebben Nike Air Max Dia Dames Nederland, is Nike klaar om het volgende hoofdstuk los te laten - de Air Max 720. Volgens de technische principes van de Air Max 270 introduceert de 720-eenheid een unieke constructie waarmee de voet op dezelfde manier op het platform kan rusten tot hoe een persoon nauwsluitend en veilig boven een binnenband zit. De bovenste schaal staat ook in schril contrast met de prestatieschoenen op de markt. Opvallende ontwerpen zoals de Pegasus 35 Turbo hebben misschien een agressieve, extra grote Swoosh die in de tussenzool duikt, maar de 720 houdt de zaken minimaal met de branding terwijl hij zich richt op een retro-toekomstige esthetiek.

Op 1 februari worden de Nike Air Force 1 Dames Nederland en ‘Northern Lights Night’ uitgebracht bij geselecteerde Nike en wereldwijde retailers, evenals de SNKRS. Wees gewaarschuwd, deze kleuren komen in beperkte hoeveelheden uit. Meer kleuren volgen snel daarna - alle informatie over de volgende line-up is hier te vinden.

https://www.styleschoen.com/

Hors ligne

Pied de page des forums